Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

Návštěvní kniha

Jméno / odeslat anonymně
Opište prosím kontrolní kód "3875"
:-):-D:-D:-P:-O:-(:-B:-/:-o;-)B-):-X>-)]-|[-][-]love
Kartry u jawa 250 a 350 jsou stejny kdo to vymeni musi vymeniť i kliku klika 250 a350 ma ine uchiceni v setrvacniku proto je predstih jawa 250-3.2mm....350-2.8mm....nemusis vŕtať na 58...iba vymeniť..klika a valce za 350..drahos.kaplan@gmail.com..+421907631119
Ahoj.Nechal jsem převrtat válce z Bizona 250 na 58mm,klika zůstala původní se zdvihem 58mm motor nemůžu stále doladit,může to být tím kratším zdvihem.Díky Tom.
Ahoj. Potřeboval bych poradit. Koupil jsem Jawu 350, r.v. 1956 (do provozu 5/57) s orig. doklady. Mělo by jít tedy o kývačku 354 (0,3). Má již doutníky, řazení jednopákové + start, zapalování v lampě, ale nádrž s přídavnými chromovými poklicemi na bocích a vrchní část krytu světla s přesahem na řidítke (Panelka?). Problém je, že nemohu najít číslo rámu. Na motoru sedí dle TP, v roce 1968 měněn rám (zapsánov TP), ale číslo nikde...
První problém je jasný - zkrat ve svítidle - není napětí, nebude jiskra nepojede to.
Druhý problém - opravdu netuším.
Zdravím všechny. Mám dotaz. U báby 210ky řeším dva problémy. Když za jízdy rozsvítím světlo motor po pár metrech začne prskat a chcípne. Když světlo zhasnu, motor zaprská a zase jede. A druhý problém je. Když při jízdě z kopce zavřu plyn, abych nejel jako blázen smiley motor o5 chcípne a když plyn přidám nechce naskočit, pak až při nízkých otáčkách začne prskat a rozjede se. Ale to už skoro stojím. Díky za rady Míla
Jde o to, zda za volnoběhu nebo v otáčkách. Pokud za volnoběhu OK a v otáčkách ne, tak kondíky
Zdravím všechny
Měl bych jeden dotaz. Jawa 350-634r.v.1976. Dal jsem nové relé, baterii, motorka na běží do doby než se víc zahřeje a pak běží jeden nebo druhý válec. Nenapadá někoho co by to mohlo být? Zapalování, nebo jenom kondenzátory? Motorka minimálně tak 10 let stála.
Díky moc za jakoukoli radu.
HEZKÉ STRÁNKY O ČESKOSLOVENSKÝCH MOTOCYKLECH ALE JE TO TAKOVÉ NĚJAKÉ NEDOKONALÉ BUĎ JSOU V CHYBY POPISU NEBO OBRÁZKY MOTOCYKLU NEJSOU VŮBEC SHODNÉ S TYPEM A KDYŽ UŽ TAK SE JEDNÁ O OBRÁZEK NĚKDO Z INTERNETU KDE UŽ JE VIDITELNÁ RŮZNÁ MODERNIZACE, JÁ JSEM NAPŘÍKLAD SLEDOVAL MOTOCYKL ČZ 175/470 OBRÁZEK JE ALE ZŘEJMĚ TYP 450 (PODLE MALÝCH KOL), DÁLE MOTOCYKL JAWA 350/639 POPIS VELMI STRUČNÝ TÉMĚŘ ŽÁDNÝ OBRÁZEK KDE V POPISU JE VYZDVIŽENA MODERNÍ MOHUTNÁ PŘEDNÍ MASKA TAK NA OBRÁZKU NENÍ A PŘEDNÍ KOTOUČ JE ZMODERNIZOVÁN Z JAWA 640 JINÉ TYPY POSOUDIT NEMOHU NEZNÁM JE DO DETAILU TAK JAKO TYTO DVA KTERÉ MÁM DOMA, TAK PRACUJTE NA ZEPŠENÍ A HODNĚ ÚSPĚCHŮ S TÝM "ERTINAXEM" PŘEJE Batik12 smiley
Ahoj Ondro, myslím že ti málo vypíná spojka,i když píšeš že bez motoru v chodu to utlačiš. Zkus ji naštelovat ať vic vypíná, za to nic nedaš. Ať se daří. Ahoj.
Dobry den, prosim o radu. Snazim se zpojizdnit sveho pionyra. Kdyz pri volnobehu zmacknu spojku a zaradim, tak vzdy rovnou chcipne. Jinak pri nenastartovanem spojka normalne funguje (dam rychlost a se spojkou pionyra tlacim a kolo se toci).
Nevite v cem by mohl byt problem?
Dekuji za odpovedi.
Dobry den, prosim o radu. Snazim se zpojizdnit sveho pionyra. Kdyz pri volnobehu zmacknu spojku a zaradim, tak vzdy rovnou chcipne. Jinak pri nenastartovanem spojka normalne funguje (dam rychlost a se spojkou pionyra tlacim a kolo se toci).
Nevite v cem by mohl byt problem?
Dekuji za odpovedi.
Dobrý den,
Mám dotaz ohledně Jawy 355/125 z roku 1956. Je možné, aby měla bílou barvu? (Doplňky černé) Ztrácí tím ten stroj hodnotu?
Zdravím všechny. Mám dotaz. U báby 210ky řeším dva problémy. Když za jízdy rozsvítím světlo motor po pár metrech začne prskat a chcípne. Když světlo zhasnu, motor zaprská a zase jede. A druhý problém je. Když při jízdě z kopce zavřu plyn, abych nejel jako blázen smiley motor o5 chcípne a když plyn přidám nechce naskočit, pak až při nízkých otáčkách začne prskat a rozjede se. Ale to už skoro stojím. Díky za rady Míla
09.07.2020 06:32:57
Jiří Kočvara
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one