Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

Babetta 50 typ 207

BABETTA 50 typ 207 se vyráběla od roku 1972. Moped byl téměř stejný jako jeho předchůdce BABETTA 28, od níž se lišil v několika detailech. Šlo především o kola, která se změnila z 23 na 16 palcová. Zadní kolo zůstalo bez odpružení, avšak navíc zmizely i boční drátěné chrániče. Snížení výšky kol si vyžádalo přizpůsobení rámu s vidlicemi spolu s řídítky.

BABETTA 50 TYP 207
Motor dvoudobý vzduchem chlazený
Karburátor Jikov 2909 DC
Počet válců 1
Obsah válců 49ccm
Hlavní tryska 63
Vrtání 39mm
Volnoběžná tryska 35
Zdvih 41mm
Kompresní poměr 1:6,5
Alternátor Střídavý proud 6V
Maximální výkon motoru 1,5k při 4500ot/mim
Nejvyšší rychlost 38km/hod
Výkon alternátoru 31W
Prům. spotřeba paliva 1,7/100km
Přední žárovka 15W
Zadní žárovka 5W
Obsah nádrže 3 litry/0,5rezerva
Celková délka 1720mm
Zapalovací svíčka Pal Super N7R
Vzdálenost elektrod 0,5mm
Výška 925mm
Maximální stoupání 25%
Rozměr pneumatik 2,1/4x16
Váha stroje-bez paliva 51kg
Tlak v přední pneumatice 1,7atp
Váha stroje-s palivem 45 kg
Tlak v zadní pneumatice 2,0atp
Užitková váha 100kg
Rozměr ráfku 2,1/4x16
Závit drátu M3
Počet drátů 36ks
Délka drátu 160mm
Maximální zatížení př. kola 52,5kg
Maximální zatížení zad. kola 98kg
Sekundární převod řetězem 12,7x3,3 97+1 článků
Poměr převodu-sekundární 15/75
Převod na pedále řetězem 12,7x3,3 85+1 článků
Seřízení předstihu
Čelisťové brzdy 85x20mm
Bezdotykové zapalování ( ryska na rysku)
Předstih zážehu před Hú 0,9-1,2mm
obr1.gif.png
obr2.jpg

El. Schema

207.gif.png
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one