Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

Malý oskůtrovaný motocykl JAWA 50, typ 20, prošel dlouhým vývojem přes starší typy známých motocyklu JAWA 50 - 500, 555 a JAWA - 05. Při jeho konstrukci byly využity bohaté zkušenosti z dlouhodobého testování předcházejících typů a zavedli se mnohé konstrukční novinky. Moderní konstrukce, zvýšený výkon motoru, zlepšené pérování a dokonalé krytí zaručuje spolehlivou a pohodlnou jízdu a lehké ovládání vozidla.

Typ 20 (též 220.10) byl karosářsky modernizovaný. Přední světlomet měl hranatější kryt a motocykl dostal mohutná plechová prsa, prodloužená až do podlah pro nohy. I když tuto úpravu mohl mít na přání i majitel předchozí modelu, zde se stala základní. Výkon motoru se znovu zvýšil na 2,6 kW za cenu zvýšení otáček na 6500 1/min.

JAWA 50 TYP 20

Motor dvoudobý vzduchem chlaz. Karburátor
Počet válců 1 Karburátor Jikov 2917 PSb
Obsah válců 49,9ccm Průměr difuséru 17 mm
Vrtání 38mm Hlavní tryska 68
Zdvih 44mm Volnoběh tryska 38
Kompresní poměr 1:9,5
Maximální výkon motoru 2,6kw při 6500ot/mim-3,5K Setrvačné magnetko
Maximální rychlost 60km/hodině Stejnosměrný proud 6V
Prům. spotřeba s osobou 2,3l/100km Výkon dynama 20 W
Obsah nádrže 5,5/0,5rez litru Přední žárovka 15/15W/-25/25W
Výška motocyklu 930 mm Zadní žárovka 5W
Délka motocyklu 1780mm Zapalovací cívka Pal 02-9211,04
Šířka motocyklu 600mm Zapalovací svíčka Pal Super N7R
Zapalovací svíčka Pal 14/240
Maximální stoupání 25% Zapalovací cívka 8V-02-921030
Váha stroje-bez paliva 55kg
Váha stroje-s palivem 65kg Kola
Únosnost (užitková váha) 150kg Rozměr přední pneumatiky 2,75/16
Primární převod řetězem 3,8x3/8x5,8 44članku Rozměr zadní pneumatiky 2,75/16
Sekundární převod řetězem 12,7x5,2/109článku+1člán. Rozměr předního ráfku 1,5 A x 16
Poměr převodu-primární 1:2,43(14/34) Tlak v přední pneumatice 1,5 atp.
Poměr převodu-sekundární 1:4,23(15/55) 1:4,58(12/55) Tlak v zadní pneumatice 1,9 atp.
Poměr převodu-1. pře. stupeň 1:2,94(24/14x24/14) Počet drátů 36 ks
Poměr převodu-2. pře.stupeň 1:1,716(24/14x19/19) Délka drátu 160mm
Poměr převodu-3. pře.stupeň 1:1 přímý záběr Závit drátu M 3
Celkový převod 1. stupeň 1:30,03
Celkový převod 2. stupeň 1:16,44 Seřízení předstihu
Celkový převod 3. stupeň 1:11,13 Vzdálenost přerušovače 0,4mm
Čelisťové brzdy 125/20 mm Předstih zážehu před Hú 1,2-1,5 mm
Maximální zdvih pře. vidlice 90 mm
Maximální zdvih zad. vidlice 85 mm
20_dobova.jpg
20_soucasna.jpg
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "8069"
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one