Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

Jawa 350/360 Panelka

JAWA 350 typ 360 Panelka byl motocykl, který se vyráběl od konce roku 1964 a začátku roku 1965 v Týnci nad Sázavou. Motocykl získal od svého předchůdce JAWY 350 typ 354/06 o něco víc. Byla to nová rozeta s náboji kol spolu s brzdovými čelistmi. Rozeta byla opatřena gumovým obložením pro drážky spojující střed zadního kola. Tímto důmyslným zlepšením se docílilo jemnějšího převodu mezi rozetou a kolem, a především těž zvýšení životnosti hnací soustavy. Náboj kola získal lepší žebrování, které nejen bylo hezčí na oko, ale též se lépe díky svým vyčnívajícím drážkám celý náboj ochlazoval. Nová byla přední teleskopická vidlice, na které byl zachycen tlumící systém zespodu kluzáku. Motor prodělal změnu spojkového mechanismu, který dostal nový vypínač spojky (automat) spolu a vačkou zaručující přesnější vypínaní spojky. To byly změny JAWY 350 typ 360, který se vyráběl do roku 1974, kdy ho nahradila JAWA 350 typ 360/04.


JAWA 350 TYP 360

Technický popis z roku 1965
Motor dvoudobý vzduchem chlaz. Karburátor
Počet válců 2 Karburátor Jikov 2926 SBD17b
Obsah válců 344ccm Průměr difuséru 26mm
Vrtání 58mm Hlavní tryska 96
Zdvih 65mm Volnoběh tryska 50
Kompresní poměr 1:8 Šroubek volnoběžky 1/4-1/2otačky
Maximální výkon motoru 18k při 5250 ot/min Poloha jehly 4 zářez
Maximální rychlost 120km/hodině
Prům. spotřeba při 80 km 3,5 litru /100 km Dynamo
Obsah nádrže 18rez litru Stejnosměrný proud 6V
Výška motocyklu 1025 mm Výkon dynama 45W
Délka motocyklu 1980mm Přední žárovka 25/25W Ba20
Šířka motocyklu 650mm Zadní žárovka 5W
Stop žárovka 15W S8
Maximální stoupání 40% Kontrolní žárovka 1,5W 2x Ba9
Váha stroje-bez paliva 139kg Zapalovací svíčka Pal 14/240
Váha stroje-s palivem 150kg Vzdálenost elektrod 0,6-07mm
Únosnost (užitková váha) 160kg Baterie 6V-7Ah ukostření plus +
Maximální zatížení pře. kola 105kg Pojistka baterie 15A
Maximální zatížení zad. kola 205kg
Primární převod řetězem 3,8x3,8/64članku Kola
Sekundární převod řetězem 1,2x5,6/118článku+1člán. Rozměr přední pneumatiky 3,25/16
Poměr převodu-primární 45/27 Rozměr zadní pneumatiky 3,50/16
Poměr převodu-sekundární 46/17 Rozměr předního ráfku 1,85Bx16
Poměr převodu-1. pře. stupeň 19/12x24/12 zubu Rozměr zadního ráfku 1,85Bx16
Poměr převodu-2. pře.stupeň 19/12x20/16 zubu Tlak v přední pneumatice 1,25atp
Poměr převodu-3. pře.stupeň 19/12x17/19 zubu Tlak v zadní pneumatice 1,5atp
Poměr převodu-4. pře.stupeň 1/1 přímý záběr
Celkový převod 1. stupeň 1:14,3 Seřízení předstihu
Celkový převod 2. stupeň 1:8,9 Vzdálenost přerušovače 0.4mm
Celkový převod 3. stupeň 1:6,4 Předstih zážehu před Hú 3,2-3,5mm
Celkový převod 4. stupeň 1:4,5 Pravý válec náleží hornímu přerušovači
Převod pohonu rychloměru 5/12 zubů
Čelisťové brzdy 160mm/35mm Obsah náplně
Maximální zdvih pře. vidlice 130 mm Obsah převodovky 800cmm
Maximální zdvih zad. vidlice 100 mm Obsah př. tlumiče 150cmm
Obsah zad. tlumiče 50cmm
obr1.jpg
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "8069"
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one