Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

ČZ 350/472

ČEZETA 350 Typ 472 patřila do kategorie ruského ohaře, který byl v roce 1974 výhradně vyladěn pro země tehdejšího Sovětského svazu. Motor byl vybaven čtyřrychlostní převodovkou s nožním řazením začínajícím odzdola směrem nahoru. Hranaté válce motoru byly opatřeny vnitřními závity pro matice výfukových kolen. Primární převod převáděl pomocí dvojitého řetězu sílu od klikového mechanismu na spojkový koš ponořený do olejové lázně. Sekundární řetězový převod byl ukryt do dobře známého dvoudílného plechového krytu. Dynamo opatřené samostatným relé bylo umístěné pod levou schránkou a hlídané bílým okem umístěným na předním plášti reflektoru vedle kontrolky dálkového světla. Přední plášť reflektoru byl přichycen na bočních ramínkách. Tachometr byl spolu s kontrolkami a spínací skřínkou vsazen do pláště masky světla, která pochází s Čezety 476/477. Přední teleskopická vidlice byla obohacena o dvou klíčovou brzdu s ukazatelem opotřebení brzdových čelistí. Na řídítkách bylo připevněno zrcátko spolu s přepínačem světel a směrovek. Sedlo bylo zajištěno zámkem, který se odemykal stejným klíčem jako zámek řídítek. Po odemčení a nadzvednutí sedla byla odkryta dvě hrdla filtru sání a malý úložný prostor. Po stranách rámu bylo možno odjistit schránky umístěné po obou stranách. Zadní kyvná vidlice byla opatřena dvojicí tlumičů s nastavitelností tuhostí pérování. V roce 1976 přišel model 76 s nově přepracovanou přední částí. Zasloužila se o to nová přední teleskopická vidlice s novou maskou světla a přístrojovým panelem. Přepracována byla i řidítka s ovládacími přepínači směrovek, která získala nová plochá krycí sklíčka.

ČEZATA 350 TYP472

Motor dvoudobý vzduchem chlaz. Karburátor
Počet válců 2 Karburátor
Obsah válců 343,47ccm Průměr difuséru 26mm
Vrtání 58mm Hlavní tryska 105
Zdvih 65mm Volnoběh tryska 55
Kompresní poměr 1:9,2 Šroubek volnoběžky 1,5 otáčky
Maximální výkon motoru 22k při 5250ot/min Poloha jehly II zářez
Maximální rychlost 120/125 km/hodině
Prům. spotřeba při 80 km 4,5litry/100km Dynamo
Obsah nádrže 18rez litru Stejnosměrný proud 6V
Výška motocyklu 800mm Výkon dynama 75W
Délka motocyklu 2110 Přední žárovka 35/35W Ba20
Šířka motocyklu 715 Zadní žárovka 5W
Stop žárovka 15W S8
Maximální stoupání 36% Kontrolní žárovka 1,5W 2x Ba9
Váha stroje-bez paliva 144 kg Zapalovací svíčka Pal 14/240
Váha stroje-s palivem 160kg Vzdálenost elektrod 0,5mm
Únosnost (užitková váha) 156kg Baterie 6V-7Ah ukostření - minus
Primární převod řetězem 3,8x3,8/64 článku Pojistka baterie 15A
Sekundární převod řetězem 1/2x5/16-126 článku+1člá-
Poměr převodu-primární 1:62,1 (47/29) Kola
Poměr převodu-sekundární (52/18) Rozměr přední pneumatiky 3,25/18
Poměr převodu-1. pře. stupeň 19/12x24/12 Rozměr zadní pneumatiky 3,50/18
Poměr převodu-2. pře.stupeň 19/12x19/16 Rozměr předního ráfku 1,85B/18
Poměr převodu-3. pře.stupeň 19/12x16/19 Rozměr zadního ráfku 2,15/18
Poměr převodu-4. pře.stupeň 1/1 přímý záběr Tlak v přední pneumatice 1,4 atp.
Celkový převod 1. stupeň 1:14,08 Tlak v zadní pneumatice 2 atp.
Celkový převod 2. stupeň 1:8,78
Celkový převod 3. stupeň 1:6,23 Seřízení předstihu
Celkový převod 4. stupeň 1:4,68 Vzdálenost přerušovače 0,4 mm
Převod pohonu rychloměru 5/14 zubů Předstih zážehu před Hú 2,7-3,2 mm
Čelisťové brzdy 160mm/35mm
Maximální zdvih pře. vidlice 160mm Obsah náplně
Maximální zdvih zad. vidlice 90mm Obsah převodovky 1,2 litr
Obsah př. tlumiče 120 cmm
Obsah zad. tlumiče 47 cmm
obr1.jpg
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "4894"
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one