Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

ČZ 180/487/3

ČEZETA 180 Typ 487/3 přišel v roce 1990 se dvěma převratnými novinkami. Jedna se týkala velké inovace přední části, která získala od JAWY kotoučovou brzdu o průměru 265 mm spolu s přední teleskopickou vidlicí shodnou s JAWOU 350/639. Nový byl i ráfek s předním blatníkem, a také přední světlomet dostal lehkou kapotáž. Druha největší změna, která přepsala historii stopětasedmy, byl válec motoru který byl převrtán ze 172 na 176,2 cmm, což přineslo výkonové zaokrouhlení směrem nahoru. A hned byla na světě nová sériově vyráběna stoosmdesátka. Palivová nádrž dostala po bocích nové plastové znaky, jinak vše zůstalo oproti předchůdci 487 bez velkých změn. Převrat přišel až v roce 1992, kdy přišla na svět sériově nejlepší ČEZETA 180 typ 487/4,5.


Čezeta 180 typ 487

Technický popis z roku 1992
Motor dvoudobý vzduch. chlazený Karburátor
Počet válců 1 Karburátor Jikov 2926 SBDb2836
Obsah válců 176,2ccm Průměr difuséru 26mm
Vrtání 58,75mm Hlavní tryska 93
Zdvih 65mm Volnoběh tryska 50
Kompresní poměr 1:8,8 Šroubek volnoběžky 3/4otačky
Maximální výkon motoru 9,5 KW při 5500 ot/min Poloha jehly 2 zářez
Maximální rychlost 95-105km/hodině
Prům. spotřeba 60km/hod 3,8 litru Dynamo
Stejnosměrný proud 6V
Obsah nádrže 12,5/1,5rez litru Výkon dynama 75W
Výška motocyklu 1135 mm Přední žárovka 35/35W Ba20
Délka motocyklu 2030mm Zadní žárovka 5W
Šířka motocyklu 730mm Stop žárovka 15W
Kontrolní žárovka 1,5W 2x Ba9
Maximální stoupání 35% Směrová žárovka 21W 4x
Váha stroje-bez paliva 122kg Zapalovací svíčka Pal 14-9 R
Váha stroje-s palivem 139kg Vzdálenost elektrod 0,7mm
Únosnost (užitková váha) 160kg Baterie 6V-11Ah / mínus (-)
Maximální zatížení před.kola 58kg Pojistka baterie 15A
Maximální zatížení zad. kola 65kg Kola
Primární převod řetězem 2X 9,525X4,77-40X21 54član. Rozměr přední pneumatiky 2,75/18
Sekundární převod řetězem 12,77X7,75 130článku+1člá. Rozměr zadní pneumatiky 3,25/18
Poměr převodu-primární 40/21 Rozměr předního ráfku 185Bx18
Poměr převodu-sekundární 52/16 Rozměr zadního ráfku 2,15Bx18
Poměr převodu-1. pře. stupeň 25/12X23/14 Tlak v přední pneumatice 1,5 atp
Poměr převodu-2. pře. stupeň 19/17X23/14 Tlak v zadní pneumatice 2,1 atp
Poměr převodu-3. pře. stupeň 16/21X23/14 Počet drátů 36 ks
Poměr převodu-4.pře. stupeň 1/1 přímý záběr Závit drátu M 4
Celkový převod 1. stupeň 1:21,17 Průměr drátu 144
Celkový převod 2. stupeň 1:11,38
Celkový převod 3. stupeň 1:7,75 Seřízení předstihu
Celkový převod 4. stupeň 1:6,19 Vzdálenost přerušovače 0,3-0.4mm
Předstih zážehu před Hú 3,2 mm
Čelisťové brzdy 160mm/35mm
Maximální zdvih pře. vidlice 128 mm Obsah náplně
Maximální zdvih zad. vidlice 100 mm Obsah převodovky 1.litr
Obsah př. tlumiče 200cmm
Obsah zad. tlumiče 75cmm
Brzdová kapalina SYNTOL HD 205
obr1.jpg
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "4894"
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one