Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

ČZ 175/502 (Prase)

ČEZETA 175 Typ 502/00 se stala v roce 1960 lepší zdokonalenou verzí skútru, který získal o něco navíc od svého předchůdce ČEZETY 501. Byl to hlavně zcela nový motor, který proměnil tento výtečný motocykl v divokého kance řítícího se na dvou kolech po silnici. Motor, který byl známý svým jedním výfukovým vývodem, byl převzat od ČEZETY 175 typ 450. Na rozdíl od motoru z 501, který pocházel ze 175 typ 356, byl svým výkonem daleko lepší. Motor získal navíc ventilátor spolu s válcem s větším žebrávání a hlavu válce, která měla ze strany uloženou svíčku pro lepší našroubování. Karburátor byl opatřen sytičem, který se ovládal seshora pod řídítky. ČEZETA 157 typ 502/00 měla dvanácti voltovou elektroinstalaci s dynamo spouštěčem, který byl ovládán otočením klíčku doleva ve spínací skřínce. Dalším vylepšení tohoto skútru jsou ukazatele směru a klakson, který byl v důsledku zatékání vody poruchovým. Nyní byl přemístěn z předního štítu, jak tomu bylo o skútru 501, na místo k motoru. Přední teleskopická vidlice, jakož i zadní kyvná vidlice, byla tlumena dvojicí tlumičů. Zadní vidlice prošla výraznou změnou od jednostranného ramene k dvouramennému spojenému s krytem řetěz

Čezeta 175 typ 502

Motor dvoudobý vzduch. chlazený Karburátor
Počet válců 1 Karburátor 2926S později 2924
Obsah válců 171,7ccm Průměr difuséru 24mm
Vrtání 58m Hlavní tryska 95
Zdvih 65mm Volnoběh tryska 50
Kompresní poměr 1:7,31 Šroubek volnoběžky 1/4otačky
Maximální výkon motoru 9,5k při 4750ot/mim Poloha jehly 4 zářez
Maximální rychlost 80km/hodině
Dynamo startér
Obsah nádrže 12/1 rez litru Stejnosměrný proud 6V
Výška motocyklu 1020 mm Výkon dynama 100W
Délka motocyklu 2000mm Přední žárovka 25/25W Ba20
Šířka motocyklu 685mm Zadní žárovka 5W S8
Stop žárovka 5W S8
Kontrolní žárovka 1,5W 2x Ba9
Maximální stoupání 38% Směrová žárovka 4 x 21 W
Váha stroje-bez paliva 142kg Zapalovací svíčka Pal 14-7RZ
Váha stroje-s palivem 150kg Vzdálenost elektrod 0,7mm
Únosnost (užitková váha) 150kg Baterie 6V-14 Ah(+ ukostření)
Maximální zatížení před.kola 82,5kg Pojistka baterie 15A
Maximální zatížení zad. kola 298kg Kola
Primární převod řetězem 3,8x3,8/54članku Rozměr přední pneumatiky 3,25/12
Sekundární převod řetězem 1,2x5,6/119článku+1článek Rozměr zadní pneumatiky 3,25/12
Poměr převodu-primární 40/21 Rozměr předního ráfku 2,15/12
Poměr převodu-sekundární 40/15 Rozměr zadního ráfku 2,15Bx16
Poměr převodu-1. pře. stupeň 24/14 Tlak v přední pneumatice 1,1atp
Poměr převodu-2. pře. stupeň 19/14 Tlak v zadní pneumatice 1,37-1,7atp
Poměr převodu-3. pře. stupeň 16/14
Poměr převodu-4.pře. stupeň 1/1 přímý záběr Seřízení předstihu
Celkový převod 1. stupeň 1:15,76 Vzdálenost přerušovače 0.35 mm
Celkový převod 2. stupeň 1:8,80 Předstih zážehu před Hú 3,8mm
Celkový převod 3. stupeň 1:6,36
Celkový převod 4. stupeň 1:5,08 Obsah náplně
Převod pohon. rychloměru 4/11 zubů Obsah převodovky 800cmm
Čelisťové brzdy 140mm/35mm Obsah př. tlumiče 50cmm
Maximální zdvih pře. vidlice 100 mm Obsah zad. tlumiče 50cmm
Maximální zdvih zad. vidlice 100 mm
Klínový řemen 8x 560 mm
obr1.jpg
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "8459"
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one