Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

ČZ 175/450

ČEZETA 175 Typ 450 kývačka se vyráběla ve Strakonicích pod svojí značkou na nádrži již od roku 1959. Od svého předchůdce JAWAČZ 175 typ 356 se lišila svým motorem, kterému byl zvednut výkon z 8 na 10 koní. Motor prošel řadou modernizací, a to ze dvou výfuků na jeden , válec s karterama získal větší sací kanály, klikový mechanismus dostal větší pístní čep z 16 na 18 mm. Převodovka získala pro větší životnost řetězová kolečka opatřená silnějšími patkami. Kolečko druhého převodu na hlavním hřídeli bylo pro lepší přesnost řazení zajištěno pojistným kroužkem. Dále to byl rám, který byl zhotoven z kruhového profilu, na rozdíl od svého předchůdce, který měl svůj rám ze čtyřhranného profilu. Boční schránky se změnily v otvírání, kde u se předchůdce na čelní straně nacházel otočný knoflík, do kterého se vložil klíček od zapalování otvírající a zavírající schránku. Kdežto od této řady se muselo nejdříve odemknout sedlo a nadzvednout, a pak se mohly úložné schránky zevnitř otevřít pomocí pružných plíškù, které se po zavření samy zacvakly do drážky. ČZ 175 Typ 450 byl vyráběn spolu s typem 450/05 DE LUXE a typem 470 SPORT.

Čezeta 175 typ 450

Technický popis 4. vydání z roku 1962 a (6. vydání z roku 1964)
Motor dvoudobý vzduchem chlaz. Karburátor
Počet válců 1 Karburátor Jikov 2924 SBD12 (17b)
Obsah válců 171,7ccm Průměr difuséru 24mm
Vrtání 58mm Hlavní tryska 90 (88)
Zdvih 65mm Volnoběh tryska 45 (50)
Kompresní poměr 1:7,6 Šroubek volnoběžky 1/4-1/2otačky
Maximální výkon motoru 10k při 5500ot/mim Poloha jehly 2-3 zářez
Maximální rychlost 95km/hodině
Dynamo
Obsah nádrže 13/0,5rez litru Stejnosměrný proud 6V
Výška motocyklu 1010 mm Výkon dynama 45W
Délka motocyklu 1950mm Přední žárovka 25/25W Ba20
Šířka motocyklu 650mm Zadní žárovka 15W S8
Stop žárovka 5W S8
Maximální stoupání 38% Kontrolní žárovka 1,5W 2x Ba9
Váha stroje-bez paliva 115kg Zapalovací svíčka Pal 14/240
Váha stroje-s palivem 125kg Vzdálenost elektrod 0,5mm
Únosnost (užitková váha) 150kg Baterie 6V-7Ah
Maximální zatížení před.kola 82,5kg Pojistka baterie 15A
Maximální zatížení zad. kola 192,5kg
Primární převod řetězem 3,8x3,8/54članku Kola
Sekundární převod řetězem 1,2x5,6/119článku+1článek Rozměr přední pneumatiky 3,00/16
Poměr převodu-primární 40/21 Rozměr zadní pneumatiky 3,25/16
Poměr převodu-sekundární 47/16 Rozměr předního ráfku 1,6 x 16
Poměr převodu-1. pře. stupeň 24/13X13/14 Rozměr zadního ráfku 1,85B x 16
Poměr převodu-2. pře.stupeň 19/18X23/14 Tlak v přední pneumatice 1,25 atp
Poměr převodu-3. pře.stupeň 16/21X23/14 Tlak v zadní pneumatice 1,5 atp
Poměr převodu-4. pře.stupeň 1/1 přímý záběr
Celkový převod 1. stupeň 1:16,82 Počet drátů 36 ks
Celkový převod 2. stupeň 1:9,61 Závit drátu M 3,5
Celkový převod 3. stupeň 1:7,00 Průměr drátu 3,1
Celkový převod 4. stupeň 1:5,59
Převod pohonu rychloměru 4/11 zubů Seřízení předstihu
Vzdálenost přerušovače 0,4-0,5mm
Čelisťové brzdy 140mm/35mm Předstih zážehu před Hú 4 mm
Maximální zdvih pře. vidlice 130 mm
Maximální zdvih zad. vidlice 100 mm Obsah náplně
Obsah převodovky 800cmm
Obsah př. tlumiče 150cmm
Obsah zad. tlumiče 50cmm
obr1.gif.png
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "8894"
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one