Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

ČZ 125 typ B

ČZ 125 Typ B přišel v roce 1946 se zcela novým motorem s třemi rychlostmi ovládanými již nožním řazením. Sekundární řetězový převod byl přesunut na pravou stranu motocyklu kde byl chráněn důmyslným chráničem na němž byla uchycená hustilka. Páka pro startováni spolu s řazeným rychlostních stupňů byla umístněna po levé straně. Na pravé straně byl důmyslně umístněn ukazatel zařazených rychlosti Přední část tvořila jednoduchá tuhá vidlice s jednou centrální vinutou pružinou spolu s novým tvarem pláště předního světla doplněného o tachometr. Palivová nádrž dostala novou podobu spolu se schránkou po levé straně nářadí.. Tento pozoruhodný motocykl se proslavil nejen svou jednoduchostí a dobrými jízdními vlastnostmi. Ale též přispěl k získaní v roce 1947 k prvnímu Československému vítězství v podobě stříbrné vázy v Šestidenní motocyklové soutěží. V roce 1948 byl tento typ zdokonalen modelem 125/T.

Čezeta 125 typ B

Motor
dvoudobý vzduchem chlazený
Počet válců 1
Obsah válců 123,2ccm
Vrtání 52mm
Zdvih   58mm
Kompresní  poměr 1:7
Maximální výkon motoru k při 4000ot/min
Maximální rychlost 85km/hodině  
Prům. spotřeba 60km/hod 2,8litru/100 km  
 
Obsah nádrže 11/1,5litru
Výška motocyklu 700 mm
Délka motocyklu 1940 mm
Šířka motocyklu 690 mm
 
 
Maximální stoupání 38   %
Váha stroje-bez paliva 90kg
Váha stroje-s palivem 160kg
Primární převod  řetězem 3/8 x 3/8
Sekundární převod řetězem 1/2 x 5/16-110článku
Poměr převodu-primární 40/14     
Poměr převodu-sekundární 44/16
Poměr převodu-1. pře. stupeň 1:3,08  
Poměr převodu-2. pře. stupeň 1:1,59
Poměr převodu-3. pře. stupeň 1:1,174
Poměr převodu-4.pře. stupeň přímý záběr
obr2.jpg
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "8894"
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one