Jiří Kočvara

Jiří Kočvara

Zde na těchto stránkách předávám své dlouholeté skušenosti jiným. Nebo se aspoň snažím:D

Stránky věnované těmto značkám

Babetta 50 typ 207

BABETTA 50 typ 207 se vyráběla od roku 1972. Moped byl téměř stejný jako jeho předchůdce BABETTA 28, od níž se lišil v několika detailech. Šlo především o kola, která se změnila z 23 na 16 palcová. Zadní kolo zůstalo bez odpružení, avšak navíc zmizely i boční drátěné chrániče. Snížení výšky kol si vyžádalo přizpůsobení rámu s vidlicemi spolu s řídítky.

BABETTA 50 TYP 207
Motor dvoudobý vzduchem chlazený
Karburátor Jikov 2909 DC
Počet válců 1
Obsah válců 49ccm
Hlavní tryska 63
Vrtání 39mm
Volnoběžná tryska 35
Zdvih 41mm
Kompresní poměr 1:6,5
Alternátor Střídavý proud 6V
Maximální výkon motoru 1,5k při 4500ot/mim
Nejvyšší rychlost 38km/hod
Výkon alternátoru 31W
Prům. spotřeba paliva 1,7/100km
Přední žárovka 15W
Zadní žárovka 5W
Obsah nádrže 3 litry/0,5rezerva
Celková délka 1720mm
Zapalovací svíčka Pal Super N7R
Vzdálenost elektrod 0,5mm
Výška 925mm
Maximální stoupání 25%
Rozměr pneumatik 2,1/4x16
Váha stroje-bez paliva 51kg
Tlak v přední pneumatice 1,7atp
Váha stroje-s palivem 45 kg
Tlak v zadní pneumatice 2,0atp
Užitková váha 100kg
Rozměr ráfku 2,1/4x16
Závit drátu M3
Počet drátů 36ks
Délka drátu 160mm
Maximální zatížení př. kola 52,5kg
Maximální zatížení zad. kola 98kg
Sekundární převod řetězem 12,7x3,3 97+1 článků
Poměr převodu-sekundární 15/75
Převod na pedále řetězem 12,7x3,3 85+1 článků
Seřízení předstihu
Čelisťové brzdy 85x20mm
Bezdotykové zapalování ( ryska na rysku)
Předstih zážehu před Hú 0,9-1,2mm
obr1.gif.png
obr2.jpg

El. Schema

207.gif.png
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "8069"
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one